2017. július 31., hétfő

Légy a HŐSÖM!


Légy a HŐSÖM! 

Elég clickbait cím lett?

Hello ez, kicsit ilyen off bejegyzés lesz, de gondoltam ide is kiteszem, hátha valaki meglátja és megszán. Szóval egy bétára lenne szükségem. Lehet ciki, de sajna ez van. Nem valami jó a helyesírásom, a vesszőkkel folyamatosan vívom az eposzi harcokat, de nem csak velük tart az ádáz küzdelem. Szóval egy bétára mindenképpen nagy szükségem lenne. Eddig megvallom őszintén egyetem, meg meló mellett eléggé elhavazódtam és se időm, se kedvem nem volt írni és hasonlók.

Most viszont újból elkezdett foglalkoztatni a téma. Felköltöztem Wattpadra is, ami vagy jó lesz nekem vagy nem. Egyenlőre fura egy hely... Viszont az a helyzet állt elő, hogy a bétám, aki eddig kisegített és imádtam érte, elveszett. Amivel nincs gond mindenkinek van dolga stb... stb... És innen is remélem, hogy jól megy sora, és nem valami baj történt és azért lett elérhetetlen. Na de mivel nem tudom, mikor és hogy fog vissza térni, én pedig szeretnék hébe-hóba posztolni na meg most álltam neki újra fogalmazni az első írásomat (ami egy Harry Potter fanfiction itt https://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=132611 el is olvashatjátok az első fejezetet, önreklám vége :D)

Amúgy meg pl nem tudom mi van ezzel az új diákoknak ingyen office csomaggal, de a word helyesírás javítója nem az igazi benne. Bele se merek gondolni, hogy fogok én így szakdolgozatot írni. De lehet csak én látom így XD. Na mindegy, aki olvas erre, az látja általában slash egypercesek és novellák a fő referencia, bár míg nem voltam úgymond, megismerkedtem pár új párosítással, ami megfogta a szívem, ilyen a Merthur, Sterek, Kevedd (Sapi meg Dupla D románca, tudjátok az Ed, Edd, meg Eddy-ből) Spideypool, meg elég erősen gondolkodom egy x-23/Higanyszál valamin csak mivel előbbi karaktert még annyira nem ismerem. tudtam, hogy Laura van, meg minden, de összesen egyszer láttam a régi x-men mesében és már ott nagyon tetszett, de nem igen tudtam vele több helyen találkozni, így annyira nem ismerem szegényt, még, hogy esetlegesen megfelelően visszatudnám adni, de a Logan filmben király volt. Ohhh hopp elkanyarodtam, bocsánat, bár ez egy off poszt XD.

Szóval a lényeg: Ráérsz? Bírod a slasht? Na meg a Marvelt, ne adj ég neked is a Napola a kedvenc sírós filmed? És az ég jó nyelvtannal áldott meg? És lennél olyan tündéri is, hogy segítesz nekem? Mert akkor igen pont rád van szükségem! A hősömre! :D

Legyen szép napotok és kellemes nyarat mindenkinek, ami még megmaradt. Hello~ :)

2 megjegyzés:

  1. Heyho!
    Örömmel elvállalom a feladatot, ha még szabad a poszt és ha megfelelőnek találsz :)) Előnyeim: alaposan dolgozom és instant ki is javítom a talált hibákat, hátrányom, hogy néha várni kell rám pár napot.
    E-mailben megtalálsz, ha "érdekellek" ^-^ -> rozsaadrienn4@gmail.com <-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Még szabad a poszt, oh én türelmese vagyok ilyen téren, igazodni szoktam, mivel ez nekem lenne szívesség. Írok e-mait is. :) És hálás köszönet.

      Törlés